środa, 5 września 2012

Biznesowe Plany Bez Szału :)

Czasem mam, szczęście, lub nieszczęście wpadać na genialne pomysły na biznes. Układajaąc w głowie plan wszystko wydaje się być prostym do zrealizowania, ilość ludzi z zapotrzebowaniem na moje pomysły wydaje się być niemożliwie ogromna. Planuje, pełna nadzieii i optymizmu. Zaczynam działać. Dziwnym jednak jest to, że zawsze okazuje się to mega wtopą. Ale jakoś nie zniechęca mnie to do podejmowania kolejnych prób robienia tego co lubie. Może zbyt szybko się zniechęcam do tego co zaplanuje, bo jak po paru dniach nie ma efektów tracę cały zapał i przestaję się starać. Zaczyna mi brakować pomysłów do rozpowszechniania i reklamy ;) Większość pomysłów zatrzymuje się na marzeniach o realizacji, ponieważ nie mam tyle funduszu żeby coś rozpocząć. Jestem jednak dobrej myśli i wierzę w to, że kiedyś uda mi się pracować tam gdzie chce - czyli u siebie, robić to co lubie, mieć satysfakcje z pracy i życia. Praca w fabrykach czy innych mega wielkich przedsiębiorstwach nigdy nie da mi tyle szczęścia niż to co chciałabym robić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz